Nieuczciwa konkurencja
Zasady na których można mówić o nieuczciwej konkurencji zostały opisane w art. 3 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Mowa tam o działaniu sprzecznym z prawem lub dobrymi obyczajami jeżeli zagraża ono dobru lub interesom Twoim lub Twojej firmy. Możemy przez to rozumieć, że takie działania mogą dotyczyć każdej sfery Twojej firmy. Przykładami nieczuciwej konkurencji są wprowadzające w błąd oznaczenie przedsiębiorstwa, w tym: nazwy firmy, fałszywe lub oszukańcze oznaczenie pochodzenia geograficznego bądź wprowadzające w błąd oznaczenie towarów albo usług, naśladownictwo produktów, jeżeli może wprowadzić klientów w błąd co do tożsamości producenta lub produktu, naruszenie tajemnicy przedsiębiorstwa, nakłanianie do rozwiązania lub niewykonania umowy, pomawianie lub nieuczciwe zachwalanie produktu, towaru itp., utrudnianie dostępu do rynku, przekupstwo osoby pełniącej funkcję publiczną, nieuczciwa lub zakazana reklama.
U S T AWA z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Cena usługi ustalana jest indywidualnie, zależna od stopnia skomplikowania.
Kontakt +48 690-375-525